Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 19. september 2008

Jippi..fra 30 til 177 poeng!!!!!!!!

Forhpningene jeg hadde i dag var å få gjenomfør alle øvelsene. Caro overaska stort...kjente ikke hunden min i gjen. Øya begynte å fylles opp med stolthets tårer.... dæven å stolt jeg er over gutten min!

Dommer skjema ser slik ut: (egne komentarer)
Tannvisning 5. Caro rygga litt men ble sittende..stempla ikke dommer
Fellesdekk 1o litt titting til siden ellers veldig stabil
Lineføring 9 Ramla litt ut på en langsiden ellers helt kanon!
Fri ved fot 9 samme som lineføring
dekk fra holdt 9.5 usikke på hva hu trakk for.
innkalling 10 trav den siste metern ellers kjempe bra
stå under marsj 8 gikk 3 steg
fritt hopp over hinder 8 dro frem før hinder
helhet 9

Kanke sin noe annet enn at jeg er EKSTREMT fornøyd. Sist vi starta så greide vi fellesdekk. Greit at stevene er uoffesielt, men for meg kunne det hvert offesielt. Like mye nerver i kroppen.

Dett ble total 177 poeng, 1 pemiering, og 2 plass i gruppa hvor fem stilte. Tror hu som vant fikk 186 poeng.

Samma, hu kunne fått 10 poeng på allt..jeg er kjempe stolt av gutten min. De som kjenner oss veit hvor mye jobb som ligger bak dette resultatet :)

Stolthets tårerne var på vei frem i ringen på lineføringa...de renner nå...STOLT av gutten min.VI greide det caro..vi greide det! Det er andre gangen vi beviser at du er en hund med masse bra i. De som ikke synes du var bra nok...de sitter nå med lange fjes!!!!!!!!!!!!! Vi greide det gutten, vi greide det :)

Go helg..min blir knall go :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

dere var super flinke :):):) var morro å se på!!! vel fortjent. klem :) cathrine

Jimmy sa...

takker... Synes du og killja gjorde det bra også jeg. Dere slo jo caro og meg med 1 poeng :)i klasse 2 ;)

Takker for klemmen og sender en til dere også :)

Vi snakkes :):) :)

Anonym sa...

bravo! så synd det var uoffisiellt da. så hadde dere jo faktisk hatt opprykk nå.
Kjempebra!
hilsen Miss Puddel