Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 1. september 2008

Caro kan ha fått borrelia..og lex har svømt.

Da er vetrinær besøk nr 2 overstått, og som overskriften sier så er det mistanke om at det kanskje er borrelia..kulen til caro går dypt inn i vevet og utslettet er ikke mindre. Caro er nå satt på synolux, og hvis han blir stiv eller utslettet ikke er borte innen kuren er ferdig er det blod prøve på gang. Vetrinæren var enig i at det var en kraftig reaksjon. Vet ikke om dette kan ses på som bagatell...muligens i det store bilde. En dag av gangen som vanlig.

Lex svømte i dag for første gang i sitt liv. Han nølte, men ballen som lå i vannet måtte vi ta...så han svømer ut...åpner munnen og får vann inn og svømmer hostende inn. Da lot vi ballen ligge i fred...jeg henter pinne... Caro kan jeg glemme å få uti. Kaster pinnen..lex piper...løper ut i vannet...det blir dypt... Lex løper inn igjen..piper..prøver å gå ut...for dypt...løper litt langs stranda...du ser atn tenker.."okej..jeg prøver..nei det er så rart...jo jeg må ha den pinnen...nei...jo..nei...OK..jeg prøver.." Jeg ser atn tar sjangsen svømmer ut til ellevill jubler og ros fra min side... han får taki pinnen svømmer inn... Jeg var nok stoltere en lex akkurat da..lex virka mere opptatt av å få noe fast under potene igjen. Og caro løper ut..møter lex og tar fra han pinnen. Jeg synes at lex fortjener pinnen og tar den fra caro, gir den til lex... For at caro stjeler den etter litt mere jobb. Sånn er det bare.

Litt om dagen i dag...og rapport om caros tilstand. En dag av gangen.. Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krysser fingrer for at Caro ikke har borelia ja.

Sees til torsdag.

Jimmy sa...

Takker for det... han er plaga med nok sykdom..