Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 3. oktober 2009

Deilig innedag :)

Det et det som gjelder i dag...være inne. Ser faktisk ut som lex synes det er greit også. Men jeg ser ikke bort i fra at dagene med nesten ingenting og kos ute i solen sender meg ut på en tur i skogen etter på...tviler men man skal aldri si aldri.

På torsdag trente vi, først hjalp jeg til med konkuranse gruppa til fbk, der etter bar det av gårde til follohallen hvor det ble en veeeeldig bra økt. Lex er mye mere oppmerksom på meg en han har hvert tidligere. Når han så på de andre hundene...2 stk, så var det ikke så mye som skulle til før han så på meg igjen. Det er jeg kjempe fornøyd med :)

Men, går det bra ett sted, så skal det vist gå dårligere ett annet sted. For lex er virkelig rabiat for tiden...utagerer mor andre hunder når vi går på tur, ser spøkelser over alt...som om han går å venter på å få noen i rumpa. Jeg håper at dette kommer av at en av tispene i blokka har løpetid. For han er dauhørt på begge ørene, komme til meg er ikke aktuelt. Og det er ikke lett å ikke bli sint når bikkja di overser deg glatt.

Inne fungerer NEI..innkalling osv. Ute kan jeg bare glemme det. Merker at det gjør meg litt frustrert på en måte liksom...driver nå å legger en plan på hvordan nå inn til lex uten å "kjøpen" , være den det er greit å komme inntil, og si fra at det å ikke høre...det er ikke akseptabelt uten å "trykke" lex. Sverre er snar tilbake fra høstferie....så da får jeg nok vite hvor det glapp ;)

Nei, nå skal jeg marienere noe lammekjøtt, sjekke at jeg har alt jeg trenger i kjøleskapet mitt....så planklegge ett orntlig godt høstmåltid :)

Ha en fiiin gjøreinnetingdag :)

Ingen kommentarer: