Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 29. oktober 2009

En liten anelse heit?????

Eller kanskje veldig heit....det var uoffesielt stevne i follo hallen i går...og tenkte at jeg skulle la lex være mest mulig i hallen å "kjede" seg....fant også ut at jeg skulle droppe fellesdekken da jeg veit at noen av hundene i den dekken ikke var like glad i å bli liggende. Noe jeg gjorde smart i. For 2 av totalt 11 hunder ble liggende i fellesdekken. Lex skal lykkes i fellesdekken...og jeg legger ikke han i en felles dekk før jeg tørr gå fra lex 10m, nå går jeg max 2m.

Heit var det jeg var inne på før jeg spora litt av. Jo lex er ute til fellesøvelsene..og forteller alle at jeg vil leke ha kontakt....jeg jobber med gobiter og litt annet. Tannvisninga går greit, lex trekker seg litt bakover...og jeg tror jeg veit hvorfor....dekken dropper jeg...så jeg legger lex i bilen for han forteller helle follohallen at han er til stede. Tar han inn noen min før det er min tur...vel vår tur.... Jeg får kontakt....etter at lex har dekka..sitti...bjeffa..."prata" (blanding av uling og pip med litt lystbjeff) og vi går...lex går foran meg...han går en bra sakte masj..(han har pleid å prøve å sette seg på den tidligere)...vendingene som ikke går til venstre er ganske ok...og under spring masjen har jeg en hund som bjeffer...og som hopper opp og skal holde meg i armen! Han spratt mere en en kenguru! Vi får 6 på lineføringa....så er det fri v for...lex følger beina mine veldig bra...har kun komando på springmasj...det for å dempe...det går greit...en 8....når vi er ferdige tar lex helt av...tar igjen for den hoppinga han ikke fikk tatt under fvf. Sprett ball...fjer i rumpen osv.

Tror neste øvelse var dekk fra holdt...lex var høy og jeg fikk jernteppe...men lex gjorde et bra moment...tror jeg fikk 9 eller var det 8.5...nå begynner karatkerene å bli litt usikre i følge min husk. Så er det innkalling...mulig den var 9...eller 8.5 fordi lex har skjev sitt...noe jeg sliter med..men knall bra fart og litt langt brak...så det ble nok en 8.5...så er det stå under masj..bedre en 7 jeg fikk forgje trening...ble vel en 8.5 på den..men ta det med en klype salt...for nå husker jeg ikke karakterene så godt.... så er det hopp over hinder...siden lex var så heit kom det en dobbelt komando for å stoppe han...og han var for langt frem når han landa så jeg gjetter på en 6 eller 7. Så ikke de høyste poengene i går...men en fin tilbake mld på hva jeg burde jobbe med videre...litt usikker på hvordan......får høre med sverre i dag. Har en vis anelse i mitt eget hode...bare høre med sverre om det fører til det jeg ønsker å oppnå.

Med tanke på hvor høyt lex lå...så er jeg fornøyd med at vi gjenomførte...og sparer det beste til slutt...fikk 9.5 på helt het...noe jeg er meeeeget..meeeget fornøyd med! Det er tegn på et det er mye bra hos lex og meg.

Avslutte med noe artig sånn helt til slutt....mens jeg gikk så hørte jeg jubbel og klapping...så jeg tenkte at er det flere som går likt med meg...jaja.... først på nest siste øvelse la jeg merke til at jubelen kom vær gang jeg var ferdig med en øvelse...da slo det meg at det var meg de jubla for....ble rent flau jeg da. Men det var veldig koslig :)

Helt til slutt...veit det var mange i går som flytta noen greneser...noen ganske store grenser...andre små men like viktige. Veldig bra innsats. Og godt å se at det tørr å heve lista litt..det er ett tegn på at de føler seg trygge nok til å ta en sjangse...veeeeldig...veldig bra!

Nå skal dagen nytes ute i sola...før det er kles skift og tur til oslo.

Ha en stålende dag folkens :)

Ingen kommentarer: