Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 12. oktober 2009

Helgen ble ikke helt som planlagt...

Fredagen ble som planlagt...gjøre husarbeid og litt annet som var greit å få unna, gjorde avtaler som skulle gjøres på lørdag.... De avtalene ble det ikke noe av....lå våken hele natta og tankene kverna rundt noen minner som gjorde litt vondt på en måte. Så lørdagen ble brukt til å jobbe seg gjenom det vonde og se frem til søndagen...

Den ble heller ikke helt som planlagt, men det ble en bra dag alikevel. Ble ikke noe spor trening, så da kontaktet jeg noen andre og vi starta med innlæring av apport dirigering. Ingen dum ide det...det gikk greit...vi har nå i allefall starta ett sted :)

Så fikk jeg en kjempe ide i går....hva det er forteller jeg seinere hvis de jeg har delt ideen med synes det er en god ide ;)

Vel hjemme i går tok jeg ut pizza fra frysern og satte den på benken, la på mere ost, altid for lite ost på ferdig pizzar...og setter meg i stolen og venter på at ovnen skal bli varm...lex går rundt å snuser...hører en intes slikking fra kjøkkenet og tenker at jeg sølte da ikk noe der ute nå....hva i al verden er det han slikker på...jeg tusler mot kjøkkenet og der står lex å slikker på benken og ytterste kanten på pizzan i håp å få sleika den ned av benken...han oppdager meg og gjør det han kan for å se uskyldig ut. Skal innrømme at jeg måtte le litt...

Er ikke vant til at lex stjeler ting (mat) fra bord å benker..så da er det bare å være mere på passlig med hva jeg legger i lex høyde.

Denne uka er nesten lik de andre ukene...bortsett fra at jeg ikke har de største planene for morgendagen....så er de andre dagene fylt opp med diverse gjøre mål.

Da har ikke jeg noe mere på hjerte en å Gratulere Trond Brustad m bajas med en knall sterk 2 plass i VM i lydighet.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: