Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 30. september 2009

En fin dag :)

For det er det dagen har hvert. Leiligheten er rydda, sola skinner, bøkene til Jo Nesbø om Harry Hole kom i posten. Da var planene for dagen klar...sitte i sola og lese bøker. Lex synes at det var toppers han også...fikk noen gode nyheter også. Hva det er? Kan du få lure på ;) God middag har jeg spist i dag også :)

Sola varmer godt men når den er borte blir det brått kaldt for å si det sånn. Men det hører med årstiden, da går man inn å tenner noen t-lys, krøller seg sammen i godstolen og fortsetter å lese om Harry Hole :)

Det har sjedd en del ting som ikke skal legges ut på nett, blogg osv, men, ja det er ett men, for jeg har finni ut at det er en hel masse av det jeg ikke gidder å bruke energi på. Masse ting som fort blir negativt. Så derfor er dette også en fin dag...kjenne at jeg gir totalt f i ting jeg ikke har noe med. Ting man ikke får gjordt noe med...da bruker jeg heller energien på det som er viktig for meg...ikke folkus på hva alle andre gjør.

Det er litt ok å få ting bekrefta også, at ting man mistenker faktisk stemmer...at man ikke er bra nok osv. Deillig å kunne gi slipp på slikt, og vite at det er hva jeg synes selv som er viktig og hvor mye jeg faktisk lærer av å trener sammen med folk som har den erfaringen de har men av div årsaker ikke har kommet lenger en de har :)

Lenge siden jeg har hatt ett så stoort smil om munnen, spesielt etter å ha funnet ut sannheten om litt minder postitive ting :) Livet er for kort til å henge seg opp i slikt...en stor stein er forsvnnet fra mine skuldre :):)

Livet er herlig å leve!!!!!!!

Som skrevet, en deilig dag....vite at jeg greier å ha fokus på det som er verdt å holde fokus på :)

Ha en knall fin kveld :)

Ingen kommentarer: