Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 8. oktober 2009

Det må da finnes en løsning?

Kanskje det er noen der ute som veit hvordan løse det jeg sliter med? Er verdt ett forsøk.

Jeg sliter med at jeg ikke heelt stoler på lex, om han vil høre når jeg trener og det er andre hunder i nærheten.... At han stikker av gårde og folk tenker at han der, han har jo null kontroll på bikkja si....osv. OG jeg er redd for at neste gang lex løper av gårde for å leke med noen andre hunder, så treffer han på den ENE hunden som ikke liker lex sin måte å invitere til lek på...nemlig "HER KOMMER JEG I 120km FOR Å LEKE" Så for han seriøst med juling.

Jeg veit at lex ikke løper ut for å ta noen, til det er han for snill.....er stort sett når han presses at han reagerer. Og da reagerer alle hunder.

Jeg veit at så lenge jeg går å knyter meg å forventer det verste, så sender jeg signaler til lex om at dette er farlig og vi må være på vakt....og dermed så havner vi i en ond sirkel :(

Denne onde sirkelen vil jeg ut av...jeg veit bare ikke hvor jeg skal begynne å bryte den.....

Jeg anklager ikke lex for at han stikker av gårde og periodevis er mere en dauhørt.....veit det er meg det går på.

Har du noen tips? Veit du om noen andre som har noen tips?

Legg igjen enten en privat mld i gjesteboka eller en komentar i bloggen...jeg er også på facebook...så du kan ev sende meg en mld der?

På forhånd takk for hjelpa :)

Ingen kommentarer: