Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 15. oktober 2009

Dagen som gikk som planlagt:)

Våknet til sol, grei tempratur...litt sliten i mitt lille hode...men klar for en ny dag. For gjordt unna litt før det er spor trening. Drar ditt spor skal gåes, og treffer igjen noen det er lenge siden vi så..koslig, bra være hadde vi også....

Jeg la ut ett spor for Emma og , mamman til emma la ut ett spor for lex. Så prata vi litt om ditt og datt og enda litt mere om ditt før vi fant ut at vi kanskje burde gå sporene som var lagt ut. Trix skulle finne pinne og det var veldig bra i for hold til hvordan det har hvert....og til å ikke ha trent på å finne pinner på lenge.

Sporene til Emma og lex tror jeg ikke vi prater så mye om....emma fant pinnene. Lex...tja han løp rundt som en humle som hadde veldig litta tid og antaglig snust på noe som fikk den til å virre rundt som den var full... Litt hektisk..men tross alt så ble jeg ikke dratt overende...så vi får vel si at det er bra.

Så var det nesa mot oslo, og klar for en lp økt. Lex gikk veldig bra når han var med. Han har ganske mange meter med kontakt på lineføring før han ramler ut.....så det er jeg veldig fornøyd med...og han hadde en knall stå under masj..tenk at det var den øvelsen jeg sleit mest med når vi tok bronsemerket til lex...9.5 mnd gammel. Nå sliter jeg med alt annet....:)


I morgen blir det antaglig en økt med lp og grantert en handle tur hvor vintersko og hansker står på handle lista.KALDT i dag....både på fingre og tær.

Vintern er nok desverre på vei...og fant ut at min stakkars bil burde får vintersko på seg også, så dermed er lørdagen planlagt :)

Nei...lex forteller meg at siste nyhetsoppdatering er for tur.

Ha en fin aften :)

Ingen kommentarer: