Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 1. september 2009

Ny uke...

For det er det det er...(for en setning), viste at jeg hadde en del på planen denne uka...men at det var så mye hadde jeg glemt. Men det gjør ikke noe, vi tar ting som de kommer...og dessuten kommer alt jeg må gjøre til å sørge for at jeg ikke husker at jeg snart skal debutere offesielt...(håper jeg i allefall).

Merker at jeg er en smule støl etter å ha løpt rundt i skogen fremover bøyd og med knekk i knæra..støl fortsatt....selv om det er litt sånn ubehagelig og man ser litt "gamal" ut så er det jo positivt (hvis virkelig legger god viljen til) for det betyr jo bare at jeg har flere muskler en jeg viste at jeg hadde. De er fortsatt der. Har ikke gått sin vei...de forteller meg at de er der når jeg skal reise meg opp ;p

Leggen er øm, fått en fin blå rosset der...men slik er det jo, noen minner skal man jo ha :)

Lex fikk trenings fri i går, men i dag skal han i ilden, (vel..det skal vel jeg og..) skal til oslo en tur, få litt hjelp og tilbake mld på hva jeg kan gjøre anderledes med lex og møte situasjoner. Jeg har ikke sjangs til å lese hva som foregår, for jeg har mere enn nok med å sørge for at lex ikke får overaska meg med å plutselig røske i båndet..

Håper vi finner en løsning på det...i allafall at jeg får svar på om det er usikkerhet, eller tøff i tynet holdning...skal bli deilig å få svar.

I morra er det start med konkuranse gruppa i fbk...torsdag er det trippern, fredag er det også noe oppgaver som står foran meg... er litt i tvil om dagen i dag bør bli siste trening før debyen...for han tigger om oppmerksomhet på kvelden..... jaja..er det deby så er det deby..nå jeg skal prøve meg frem å se hva som funker best :)

Hvorfor begynte jeg å skrive om dette...nå kom nervene som ett takrass...æsj altså. Nei vi får gjøre noe annet...

Ha en fin fin tirsdag :)

Ingen kommentarer: