Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 20. september 2009

Søndag og følese av høst.

For i dag har jeg hatt en veldig følese av høst, ser at trærne blir gulere og det er helt klart en helt annen tempratur om kvelden. Ikke var det varmt på dagen i dag heller...merka det på spor treninga i dag.

Det var kaldt og rått, og man ble ikke sittende å skravle så lenge av gangen, selv om de nybakte bollene til Torill smakte veldig godt :) Også fikk jeg med meg resten av bollene som ikke ble spist opp hjem..litt heldig da. Det var en som ikke kom idag, hadde det ikke hvert for at denne ikke følte seg helt form, så hadde jeg skrevet at det var bra att denne var hjemme for da ble det flere boller på meg....men jeg ønsker ikke at denne er hjemme fordi denne ikke er i form. Da drar jeg heller hjem uten de bollene...selv om de var veldig veldig gode :)

Fikk gjordt en del fornuftig i dag også, rydda vekk ting på verandan og rydda ting opp fra boden...og litt sånn andre ting.

Så var det spor trening, hakka opp en haug med pølser og gikk spor på jorde, gikk vel ca 150 m spor, det lengste lex har godt på lenge og han gikk veldig bra, og han var sliten når han var ferdig. Godt fornøyd.

Alle som var der gikk bra spor i dag, og vi merke at det er høst og det blir fortere mørkt, for sporet til emma ble gått i halv mørket. Veldig bra spor på emma i dag også.

Og ester som ikke har gått spor på en stund, gikk kjempe bra i dag hu også, dro orntlig i lina..kjempe bra altså :)

Vi som trene bruks sammen trener også litt lydighet sammen også, og flere av oss er så heldige at vi kan trene når det passer oss og formen er grei. Og i dag fikk denne gjengen ett kjempe komplimang..for en av de som trener som jobber dagtid og har fam osv, har om organisert hele dagen vi trener lp slik at denne kan delta sammen med oss da også.

Tar det som ett kjempe komplemang på veiene av gjengen, for vi er en kjempe fin gjeng. Vi gjør det vi kan for å hjelpe hverandre og har en kjempe fin tone og prøver å ta utgangs punkt fra de vi prøver å hjelpe gi tips. Vi respekterer hverandre uansett erfring eller mangel på det. Og det lærer vi utrolig mye av. Pidestall mentalitet gjør at man går glipp masse tips og man lærer minimalt!

Tenk om flere hadde greid det.....kunne hengt meg opp idette men det gidder jeg ikke...det er dems tap ;)

I morra så er det ny dag, skal huske å kle meg litt bedre i morra en det jeg gjorde i dag :)

Ha en fin uke :)

Ingen kommentarer: