Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 1. august 2008

Merkelig.....

I går var det såpass kjølig at lex skulle sove i buret sitt...men en hund som har sovet hele dagen...vel den er ikke intressert i å sove på natta.. Så lex bruket buret sitt som en rangle..(han gikk rundt og rundt inni det.. buret bråker litt) Og etter en to timer setter pipekonserten i gang... jeg vet at det ikke er så kaldt at han kan mase der i timesvis uten at det vill bli for varmt. Så etter at pipkonserten tar en pause på 10 min slippes han ut før den starter igjen. Lex bestemmer at da kan vi finne noe å gnage på... Ikke når far skal sove og har biti tenna sammen for å ikke kaste både bikkja å buret UT. for den pipekonserten får ikke noe ternigns kast. Den var plagsom.

Etter å ha fjerna alt som kan gnages på...og fått teppe som ligger over buret uta av det...(det hadde lex i sin kjedsomhet prøvd å dra inn i buret. Legger jeg meg i senga og gir bikkjene klar og tydelig beskjed...slik bare ett kjempe trøtt menneske etter en pipekonsert kan gjøre...om at det er natta og de skal legge seg. Tror bikkjene skjønte tegninga..selv lex la seg rett ned. Han sukker tungt, men han legger seg til å sove. Mere husker ikke jeg for jeg sovna som en stein...

I dag våkner jeg av caro som ligger å sleiker...øya spretter opp... caro har ett sår på poten...konstaterer at det er morgen stell av de endlere delene og ikke poten som vaskes. Ser meg om etter lex..for han har de nettene han er løs kommet bort for å gi meg ett vått nuss så fort jeg har bevegd meg i senga. Men ingen lex...så hører jeg dyret i buret...gnager på noe..og tenker at nå høren at det er liv så da kommer han nok. Men nei... jeg ser på kl...snart 9... okej jeg kan stå opp..må på do også.

Står opp og i buret sitt med burdøra inntill..IKKE LÅST men inntil, sitter lex... Hvordan i all verden det har godt til må du ikke spørre meg om...... Jeg aner ikke. Jeg har ikke får vane å gå i søvne... Tror aldri jeg har gjordt det...

Hvordan har lex greid å lukke døra selv???? Det er umulig. Hvis caro har gått forbi buret til lex inatt..så kanke han ha lukket det så inntil...ekke sjangs. Og lex legger seg altid i caros bur har han mulighet... men han lå i sitt EGET bur.

Hvordan ble den døra lukket inntil? Det sp kommer jeg til å gruble på idag... for jeg har ingen anelse.

kanskje det spøker her....eller jeg har besøk av andre man ikke kan se. Jeg veit bare at det var deilig at lex var i buret sitt. For det er så mye roligere om natta...jeg blir ikke vekt av en våt snute hver gang jeg snur meg i senga. Og sov faktisk sammenhengende i 6t. Noe jeg ikke har gjordt siden vi fikk varmen.

Ha en fin dag dere.... hmmm jeg lurer på hvordan lex havna i sitt eger bur..med døra inntil... Hvorfor dytte han ikke bare opp døra.... hmmmmmmmm..gruble....

Ingen kommentarer: