Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 6. august 2008

"ekke sikkert han mener det..."

Det tror jeg er tankene til lex er fortiden... Har nettopp hvert ute på tur... Og lex har aldri hvert så dauhørt på tur noen gang. Jeg måtte virkelig opp i lyd volum og vise med hele kroppen at NÅ holder det. For lex løp og beit i båndet til caro...og å slippe det båndet...det kunne jeg da ikke mene..selv om han vet at det IKKE er lov... båndet til caro er ikke noe leke vi kan dra i...tygge på.

Tror jeg nå har en hund i pubertet..ikke på vei inn i... men er I pubertet.. Vanligvis holder det med at jeg kremter eller ser hardt pån...det funker ikke lengre... ja ja...det er nå jeg ser hvor godt grunnlag jeg har lagt. Tror grunnlaget er greit, for lex ga seg...måtte bare være litt strengere enn vanlig.

Glad jeg har hatt noen hunder før...må samtidig innrømme at jeg ikke gleder meg til denne perioden... diskusjoner på det meste... Og selv om lex er førermyk...så ga han seg ikke med det første i dag...regner fakstisk med at han kan kommer til å utfordre meg..har sett hvordan han holder på med caro.. Min jobb blir å finne den tynne tynne tråden hvor du forteller hunden at nå det NOK og gå den mm forlangt. Men det hører med....hmm..gleder meg ikke men..det blir en intressant tid...får bra håpe han ikke er i pubertet i 2.5 år til...som caro var. he he he he.

Ha en fin inne dag...:)

Ingen kommentarer: