Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 21. august 2008

Debyen gikk i dass!

Hadde tenkt å slette forgje innlegg...for jeg var deppa. Caro fant ut at det å gjøre som fatter vil...det gjør vi ikke. Det er alt for mange lukter og mennesker og hunder her at...og fatter er anderledes..Vi krangler med han i ringen i stede. Så dommer lurte på om det ikke var greit at vi ga oss.. Det etter lineføring. Vi fikk 30 poeng på fellesdekk. Det ble slutt summen også.

Er ikke mye å være glad for hvis man bare velger å tenke negativt. Skuffa ja, for jeg vet at caro kan... men jeg hadde ikke de store forventningene. Noe jeg er glad for nå. For...

1 `Vi kan IKKE gjøre det dåligere neste gang vi prøver oss i ringen. Vi kan gjøre det like dårlig men ikke dårligere.

2 Jeg greide å møte opp, gå inn i ringen til tross for masse nerver.

3 Det eneste jeg kan gjøre er å trene og trene og atter trene.

Alt i alt selv om det gikk rett i dass. så er jeg stolt over at jeg møtte opp, gjorde det beste jeg kunne. Ferdig med det..neste konk er planlagt.

Ha en fin helg alle sammen, for i helgen så skal jeg være figurant på funksjons analyse. Og morgen dagen er stappa full. Så det blir nok ikke oppdatteringer på bloggen i helgen.

Og en siste ting...fikk vite at en hund i vår vennekrets er syk..vi sender herved tonn med gobedrings ønsker, klemmer og boffer...og små trøste sleik.;)

Ingen kommentarer: