Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 3. august 2008

Endelig nattero.

Jeg er faktisk kanskje en av veldig få som er glad for været vi har akkurat nå...., for jeg har sovet som en stein i hele natt. Lex har sovet i sitt bur i natt..ting er kommet mere tilbake til normalen. For i dag var vi ikke ute av leiligheten før kl var nesten 11. Noe som har hvert uvanlig her de siste ukene.

Merker at felles ferien er forbi...det er mere trafikk på veien utenfor blokka. Og det er generelt mere liv. Kanskje jeg skal ta en tur opp til trysil...kanskje alle menneskene der oppe er borte... tvilsomt..for på denne tiden er det minimalt med knott og sånt...så da er det nok flere som drar opp.

Lex er en sterk gutt...de har lekt litt mere..og lex dro en liggende caro...44kg, 2 m bortover gulvet. Ikke det at caro slapp leka av den grunn... men jeg er imponert og skjønne nå veldig godt hvorfor jeg ikke greier å holde de igjen når de felles bestemmer seg for å se/snuse/hilse på noen.

Det er kommet en ny lenke.... knerteboere...de bor sammen og heter knertebos little fantacy, taxi og knertebo gromgutten gunnar , casper. De blir oppført som knertebos taxi og casper.


He en fin dag... hva du en gjør :)

Ingen kommentarer: