Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 30. juni 2008

En liten ramp?

Man kan trygt si at Lex er i puberteten, vi er i full gang. Lex synes det er utrolig morro å bite meg i hendene..til tross for at jeg sier nei. Selv et lite tak i kjakan fungerer ikke i lengden. Vi må prøve oss litt...tøye strikken.

Noen ganger så ser du i de uskyldige valpe øynene som bare er søte.. De ser på deg når de kommer mot deg..litt sånn...koseblikk. For ca to sek etter på å forandre seg til orntlig rampe øyne. Ikke for å erte men ert ert fatter...he he he he.

Det jeg syns er morsomt, er når han prøver å se uskyldig ut...kommer mot deg...og det lyser ramp igjenom det uskyldige blikket. He he he he... Jeg synes dette er litt morro...og jeg er klar for alt Lex bestemmer seg for å kaste mot meg. Jeg lar meg ikke vippe så lett av pinnen. Lex vet ikke noe om det enda..jeg håper i det lengste at vi unngår de verste diskusjonene. Men jeg er mere enn klar skulle de komme.. ;)

Det lex ikke vet..er jobben jeg hadde med caro...det lex kommer med er stygt sagt nesten kjedelig. Deilig også, for det er lettere å styre en ramp på 30 kg... og som er 5 mnd. Mye enklere en en på 8 mnd som var konge i de hjemene han kom fra... Da kan du prate om ramp.

Caro har periodene sine han også...de kommer ikke så ofte..nå er det mere at han later som han er døv. Ikke som lex som kommer bort for å erte. Og når lex prøver å bite i hendene så er han så forsiktig. Caro hogg til så blodet spruta...og han bare lekte.. Fantes ikke agresjon. Det finner jeg ikke på lex heller...mere det at grenser skal forsøkes flytta litt.

Tror jeg er heldig med å ha to hunder som er ærlige i kroppspråket sitt. Ikke noe lureri så langt. Håper lex fortsetter i det sporet han er i nå.. Utvikler seg og sin personlighet. En ramp som er fører myk...og nysgjerrig. Sier kun i fra når vi må. Det liker jeg.

Nå er det lufting på gang...ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer: