Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 23. juni 2008

En liten oppdatering...

Endelig så er alle hjørnetennen til lex ute..den siste forsvant på lørdag... Lex og caro hadde dra kamp...det hjelpe på gjenstridige valpe tenner. Jeg hjelp den ut..den hang og slang. Deilig at de er ute. Gikk bra det også.

På fredag fikk caro løs mage..vannstrålen stod ut bak...og vel hjemme så kom det blod ut.. Kan dere gjett hvor mye kl var? Rikteig etter kl 16! Når ellers blir hundene våre syke på den måten..eller skader seg. Jeg ringer norges vetrinær høyskole som ber meg avvente og forklarer så godt han kan. Jeg har hatt hund noen år så jeg skjønner at blodkar og små årer kan sprekke..så for jeg beskjeed om at hvis det ikke roer seg til dagen etter må jeg komme inn med hunde..fare for blodforgiftnig. Man kan trygt si at jeg har sovet dårlig i helgen.

Så idag var det vet besøk igjen. For lex har en våt eksem som ikke vill gi seg med det første. Han har også flassa veldig mellom bakbeina...og hatt masse bulker å sånn i huden. Men med tom lomme bok lot jeg hu dama i resepsjonen avgjøre hvem av hundene min som skulle få hilse på vetrinæren. Hun mente at siden caro var i form, ikke slapp osv lot vi lex få bruke opp mine siste kr. Vetrinæren kunne fortelle meg at lex drev å skiftet... så da regner jeg med at det er hudskifte..det forklarer også røytinga hans. LENGE SIDEN JEG HAR HATT VALP! Det blir synolux kur så fort jeg får flere penger på kontoen. Det bør stå flere penger på den ganske snart. Håper jeg.

Så må jeg jo fortelle om hjerte infarktet jeg nesten fikk mens jeg var på gården. Jeg hører at huset våkner til liv..kroppen min forteller meg at den ikke ønsker å våkne enda så jeg lar den halvsove. Merker at noe lander på dyna..tror jeg..beveger beinet..ingenting. Jeg snur meg rundt..åpner øya å ser rett inn i en katt... Du kan tro jeg skvatt...det gjorde katten også. Mens hjerte mitt prøver å samle seg...finne plassen sin rusler pusen inn på walter og karls sitt soverom, og finner fornøyd en tom seng som den legger seg i. Når alt faller til ro hos meg...sover jeg litt videre også. Sånn er det når man bor på gård å ikke er vant til å ha annet en hund rundt deg. Og hunder hører du. Katter hører man ikke.

Magen roper etter frokost..ute regner det...det er st hans i dag er det ikke?

ha en fin st hans ;)

Ingen kommentarer: