Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 8. juni 2008

Så var det de tenna...

Lex har nå mista alle de små tenna foran...og fått noen nye jeksler som han fant ut at han skulle teste på min hånd. Han ville at jeg skulle holde i filla mens han drar litt i den og tygger litt. Jeg merker at lex gradvis nærmer seg hånda mi...men biter ikke iden...de første sek..plutselig så bitern over hele hånda mi og seriøst klemmer til..mens han ser på meg med øyne fulle av forventing...gjør det vondt snart nå. (lille sadist) Jeg sier au flere ganger..og mens jeg sier au klemmern hardere...Jeg vurdrete faktisk å klemmen over snuta for å få han til å slippe..jeg skrev at han klemte til?...Det var vondt. På det siste auet så slipper lex...da puster jeg letta ut. Og fant ut at jeg skulle se om det siste auet betydde noe for lex. Ny leke med filla...og tenna nærmer seg hånda..jeg sier au..og han flytter saksa si lengre ut på filla. Han skjønte det. Kanskje han ikke er så sadistisk alikevel..Synes bare hånda mi var litt bedre å tygge på en filla. Som eier av hånda så ser jeg helst at han i fortsettelsen biter i fillene og lekene han har.

Nå er hjørne tenna på vei..de i under kjeven. Jeg følger nøye med..for i går lå begge tenna feil i forhold til bittet. Den ene tanna er nå der den skal hvere. Den andre ligge fortsatt feil...håper den har flyttet seg til i morra. Hvis ikke blir det tur til vetrinær for sjekk. Håper alt går bra av seg selv. Gleder meg til tannfelinga er over. Så kan jeg bare bekymre meg for alt annet som dukker opp...he he he he.

Nei...for flytte meg ut i skyggen. Dyra ligge som slakt..sov til kl 10 idag...uvant...vanlig vis fortellet lex meg at når kl er 8.30 at det er på tide å stå opp, da har han liggi i gnagd på gangebeinet i ca 30 min....(hører det fordi han til tider slenger beinet rundt i hele buret)

I går var lex bare ute 3 ganger...og vanligvis er han ute 5. Forteller litt om hvor mye varmen preger hundene. Fin dere en plass i skyggen, sørg for nok å drikke, både til deg å hundene.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: