Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 6. juni 2008

Caro gikk spor i går!

Det er helt sant...han gikk ett spor uten å stoppe for å tisse...han var kjempe fokusert på sporet...så nå har jeg deler av fasiten...

1..lufte caro før vi går spor

2 vise caro at jeg tar slutt gjenstand fra bilen

3 la bikkja jobbe selvstendig, uten at jeg blander meg inn når han ikke går trikkeskinne spor...eller tar noen orntlige avik for å sjekke vinkel...

Er faktisk litt stolt av oss begge to, for jeg hadde liten eller ingen lyst til å gå mere spor med caro. Han har bare tulla i sporet...så i går var jeg veldig nær ved å avlyse hele treninga...det var veldig varmt..og dra på noe du er sikker på at bikkja ikke kommer til å fullføre...ikke morro. Så jeg forventa at det skulle gå i ..... , hadde ingen forventninger...lot caro styre alt selv... selv når han så på meg for å få hjelp...2 sek etter var det nesa ned i sporet... det var veldig deilig og da var det greit at jeg dro på spor trening alikevel. For han var rolig, fult fokus, og halen var der den skulle.... herlig :)

Ser ikke ut som lex pr nå er like plaga av varmen som caro...får håpe det fortsetter slik.

Ha en fin dag..fin en go plass i skyggen...

Nå er det...23t og 50 min til milli kommer hjem til sin nye fam...:)

Ingen kommentarer: