Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 4. juni 2008

Bilder fra Trysil.

Jeg trodde jeg tok flere bilder mens vi var i trysil men... Det første bilde viser hvor mye snø som var bak hytta når vi kom opp...det ble veldig mye mindre... (lex greide ikke å bli sitende på snøen...så jeg knipsa bilde så fort han satt rolig. Det bilde er 4 forsøk)

Bilde 2 er av ett vann vi gikk til...passer bra for de som liker å avkjøle seg

Bilde 3 trenger ingen vidre komentar tror jeg....

Som skrevet så hadde vi en kjempe fin tur... det frister til gjentagelse. Håper hytta blir "fort" ferdig.

Ha en fin dag folkens.

ps knertbos milli, en av lex sine mange tremeninger har fått egen hjemmeside...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen.

Da møtes vi sikkert i løpet av sommeren, for jeg starter å trene i Follo igjen nå. ;-)