Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 13. juni 2008

Vetrinær besøk.

Med litt vondt i magen dro jeg til verinært i dag for å sjekke tennene til lex. Rettere sagt, om vi måtte trekke tenner..han har noen hjørne melketenner som ikke vil flytte ut. Så for å roe nærever og en tom...VELDIG tom lommebok dro jeg for en sjekk. Og de som kjenner lex litt vet at det å sjekke tenner på lex har hvert ett problem. Han lot seg sjekke, noen små protester, men når jeg sa rolig så roa han seg..Litt stolt av lex da. Bare sånn masse stolt :) Ingen fare, tennene er ikke kommet så langt at melketennene er i veien enda. Hvis de ikke er ute om 10 dager så kan vi begynne å trekke tenner. Lenge siden jeg har hatt valp. Husker ikke tannfelinga i det hele tatt...når det er fare påfrede osv. Lommeboka puster letta ut for en foreløpig pause..det gjør eiern av lommeboka også.

Når vi kom inn var det en del hunder der..de var litt skumle...han nølte litt. Men jeg var rolig og fikk han inn. Ingen hunder som utgjorde noe trussel. Da skulle vi hilse på alle. Godt vi går på kurser å møter nye hunder. Mennesker er bare helt topp for tiden...og lex tissa ikke i dag. På enkelte mennesker så tisser han litt. Det er antglig bare at han er veldig gla..og da er det ikke så lett å holde seg. Lex må joi vises med hele kroppen hvor gla han er.

Veide lex i dag...han veier 28 kg..og hvis jeg ikke husker feil så veier en av hans søsknene hans 28 kg også. Nisse veide 28 kg for noen dager siden. Så det spørs om lex er den som er størst lenger.

Caro begynner å si orntlig i fra til lex nå...og caro må virkelig gå inn for lex gir deg ikke med det første. Lex tøyre grenesene så langt det går og han begynner å svare på caros irettesetelser så det går litt varmt her innimellom. Vi har en spennede tid foran oss.

Så kom endelig regnet..plenene rund blokka har hver knusk tørre og gule. Vet ikke om alle er like glad for regnet men. Jeg er det.

Ha en fin dag...og kos dere i regnværet. :)

Ingen kommentarer: