Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 1. juli 2008

Skuffa....

For en tid tilbake hjalp jeg noen som var i en knipe...og som takk for hjelpa skulle jeg få noen kroner slik at jeg kan dra på utstilling i årgjeng sammen med resten av knertebo. De kronene har jeg ikke sett snurten av. De ble lovt satt inn på konto for snart 14 dager siden...

Det verst er at jeg blir så sint på meg sjølv...for at jeg er så idiotisk dum som tror at folk er til å stole på. At folk holder det de lover!

Jeg ønsker å tro det beste om folk...og det er vel derfor de utenfor min vennekrets finner ut at jeg er en vi kan trokke på..bruke.

kan vel trygt si at jeg akkurat nå er mildt skuffa og lettere deprimert. For de pengene jeg ble lovet..skulle også gå til en sviptur opp til trysil. Sommer ferie. Nå ser det ut som jeg kan glemme både årgjeng og trysil...

Det er dyrt å være fattig...for å si det pent. Hadde i det minste håpa at jeg kunne få hvert med til årgjeng..det var så utrolig koslig når vi var i arrvika. Det ser ut som jeg må melde pass.

Håper at den jeg hjalp setter inn de penga slik at jeg får hvert med til årgjeng. For uten de pengene..kommer jeg til å se leiligheten min de nermeste ukene...for pengene jeg har settes av til knertebo cupen. Reise til å fra båstad. Bensin koster en del kr nå... Eneste reisa jeg får med bil nå, er når jeg skal hente foret til lex.

Deppa jeg... HVORFOR KAN IKKE FOLK HOLDE LØFTENE DE GIR????????

Livet er #¤%&/()=??)&/%¤ akkurat nå!

Dere får ha en fin dag..

Ingen kommentarer: