Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 3. juni 2008

Nytt kurs før det gamle er ferdig.

Jeg har begynnt på grunnkurs med lex ned i østfold. Jeg er vilig til å dra langt for å få den hjelpen jeg vil ha.Vi begynte i går...og man skulle tro at man huska enkle ting når man har jobba som instruktør...som hvor man holder gobit osv..Nei da..da er det greit å gå på kurs hvor instruktøren faktisk tar din mål på alvor og hjelper deg med å fjerne uvaner osv så fort de dukker opp. Å på den måten unngå dobbelt jobbing seinere. Lex fungerte greit i går, en par fører feil, men med odd jørans våkne blikk ble de fjerna. Det liker jeg.


Det valpekurset jeg går på er jeg ikke fornøyd med...dessverre. Det er siste kurskveld i dag, noe jeg er glad for. Jeg var av den tro at instruktører som har nkk trinn 1 instruktør tittel og har vært det i noen år er LITT mere proffesjonelle en de jeg møtte på valpekurset. De skal i dag få noen tilbake mld...jeg betalte 1500 kr...og det var knapt verdt 1000kr. Jeg ser ikke bort i fra at jeg er en krevende kurselev...men når jeg betaler de kr, så syns jeg at jeg kan stille noe krav til instruktørene. Er instruktør selv...og jeg forbereder vær kurskveld..sørger for at alle kurselver får hjelp ut fra det nivåe og ønskene de har med hundene sine. At alle behov blir møtt så godt det lar seg gjøre. Vet at ikke alle som har gått på kurs hos meg synes jeg er verdens beste instruktør...og det skal de få lov til å synes. Forhåpentligvis så blir jeg bedre etter hvert som tiden går. Jeg bestreber meg i å bli bedere. Etter hver kurskveld så går jeg igjenom kurset og ser hva jeg kan gjøre bedre. Men det er meg..(sånn i all beskjeedenhet).Hi hi hi hi hi ;)

Nei, nå må lex ut igjen....løs mage...zolacen fungerer foreløpig bare litt...lex begynte med luft hver annen time kl 01 i natt...og jeg er trøtt. Hadde håpa at jeg skulle få sove lenge i natt da lex og caro var på farten i hele går. Var ikke hjemme før 23 i går....men lex ville det andreledes...ops lex....
Det gikk bra, phu... (hater å bo i blokk akkurat nå)

Lurer på om jeg skal ta to min på øye...bare i tilfelle lex planlegger en ny natt m luft hver annen time.

Ha en fin dag i solen folkens...husk avkjøling er viktig. Solstol og parasol her kommer jeg.........

ps en ny link, en knerteboer...(valpene til enya er lex sine tremeninger sies det...så hva enya er i selktskap i forhold til lex...si det...er for varmt å tenke det ut.)

PS 2..takk for du hadde anlednig til å ta de bildene i går anne-marit. Veit ikke om jeg huska å takke deg i går... derfor en takk nå. Gleder meg til å få bildene når du har sett igjenom dem... og AINA..takk for hjelpen med å få hundene til å se ditt di skulle..Varmen gjør noe med husk å sånn...

Er det noe mere jeg har glemt da...helt sikkert..kommer bare ikke på det akkurat nå.

Hva skulle jeg...sove under parasollen ute var det...hører solstolen rope....2 forsøk...her kommer jeg ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Det er viktig med god oppfølging på kurs! Her er en kursoversikt der du finner mange forskjellige dressurkurs. Du finner alt fra agilitykurs og valpekurs til dyrekommunikasjon og foring av hund.