Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 22. juni 2008

Hundens bønn.

Jeg ba ikke om å komme til deg...
Jeg kom fordi du ville ha meg.
Jeg kom til deg med vennskap og fortrolighet.
Jeg kom for å gi deg kærlighet og selskap.
Jeg gjør deg i godt humør når du er trist, tar i mot deg med glede når du endelig kommer hjem
Jeg er en som behøver deg, til å kose med, leke med og ha det gøy sammen med.
Jeg er avhenig av din omtanke og din kjærlighet.
Jeg protseterer ikke om du missforstår meg.
Jeg er overlatt til deg på godt å vondt.
Jeg gir deg fine avkoblende turer.
Jeg gir deg kjærlighet og glede.
Jeg vokter og beskytter deg.
Jeg varsler når fremede kommer.
Jeg overgir deg ikke så lenge jeg lever.
Jeg gir deg faktisk mitt liv.....

Hva gir du meg?

Måtte bare legge denne ut på bloggen min, har rydda i noen pappirer...og dette fulgte med den første hunden jeg kjøpte meg.... trenger jeg skrive noe mer?

Ingen kommentarer: