Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 14. januar 2010

Vips..så var denne uka over.

Eller nesten over...har morgen dagen igjen...men det er jo lille fredag, og jeg har ikke noe spesielt fore i morra. I allefall ikke enda ;9

Denne uken har godt til å lage en side for jimmys hundeservice på facebook, har gjordt noen få endringer på hjemme siden, fler endringer er under vurdering.

Så har jeg vaksinert meg mor svine influensa...og har kun vært øm der vaksina ble satt. Vurderte lenge om jeg skulle ta den eller droppe den....har venner med astma og andre luftveis problemer så det kan jo være greit å droppe å smitte de. Så da tok jeg den.

Det har hvert noen treninger denne uka også, mandag var vi veldig få..men vi fikk da trent. Lex hadde en veldig bra apport dirigering, og han kunne løpe ved siden av meg uten å ta helt av. Ganske deilig, han hadde bra stå på avstand...så jeg var fornøyd med den trenigen.

Tirsdag var Erlend og jeg koordinatorer på 20 treniga ved ski ishall. Vi var litt flere denne gangen og det var artig å se igjen gamle kjente å se utvilinga dems :)

I går var det onsdag og innetrening..og den var IKKE bra...lurer på om jeg skal ta pause etter neste onsdags trening slik at lex er litt sugen på å trene...har ikke helt bestemt meg enda.... Må få trent på noen fellesdekker i allefall. Resten får jeg ta som det kommer.

Forgje dagen tenke jeg at nå er vi i rute lydighets messig....gårs dagen minna meg på at hund er hund og det er sjelden ting går som planlagt.

Ja ja...jeg skal trene på flateby, så får vi tenke deby en annen gang *smiler*. Jeg håpa på opprykk bonus..men nå er det mere ikke 0 bonus. Greit å ha begge beina på jorda før man skal starte. Merker at jeg dytter det foran meg.

Over til noe annet, nå skal jeg holde bronsemerke kurs i fbk, gå inn på http://fbk.no hvis dette skulle være noe for deg :)

Gleder meg til å holde det kurset, håper bare det er noen som melder seg på. Har ikke oppstart før 24 februar så det er kanskje ikke så rart at det ikke er noen som har meldt seg på enda, tar nok litt tid før folk for det med seg også. Har tross alt liggi ute bare en dag ;9

Jeg har skaffa noen som kan dømmer bronsemerket også. Så da mangler bare kurselever :)

I kveld er det trening på ullevål igjen...og folk har hvert flinke å melde sin ankomst. Da slipper jeg å fly opp og ned for å se om det er noen som står utenfor som ikke har sagt at de kommer. Gjør treninga mere sammen hengende.

Er veldig i tivl om jeg skal trene lex i kveld..kan jo trene navne respons..og kontakt. For lex er ikke den som er enklest å holde kontakt med når det skjer en hel haug rundt ham.... Tror jeg gjør det.

Deilig at det har blitt mildere ute også....slippe å fyse hele tiden. Merker at jeg savner det å trene spor, er noe med det å legge ut sporet...prate med gode treningsvenner..gå sporet....være ute i naturen...savner det.

Får vær dag som går er vi ett steg næremer vår og sommer...og på torsdag..så går ikke sola ned før kl 16..et bevis på at vi går lysere tid i møte. :)

Ha en fin torsdag :)

Ingen kommentarer: