Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 3. januar 2010

Innlegg nr 400...ett kaldt innlegg;)

Ja nå sitter jeg i god stolen med god samvittighet etter å ha trent lydighet ute i -12 blå grader. En frisk fornøyelse. Lex har en del energi om dagen og jeg fant ut at vi får kle på oss så godt vi kan og trene litt sammen med Erlend, sniff og smule.

Som tenkt så gjordt..rent bortsett fra at Erlend ikke er B menneske som meg..så ringte han meg mens jeg lufta lex på morran..(andre så var det nok mere formiddagen) og jeg hadde håpa å få noen minutter for meg selv før jeg dro på trening. Det fikk jeg ikke og lex fikk ingen frokost.

Det var bare å kaste i seg en skive på vei ut døra..(ja, jeg lagde frokost til meg...for jeg driver ikke å ruller rundt og løper rundt som en ojoj etter å ha spist...det gjør lex..og mage dreing er noe vi prøver å unngå;))

Vel fremme, så er vi ganske effektive i treninga vår, det er ikke akkurat tempratur som oppmuntrer til å bli stående å prate, og i min hast for å komme meg ditt vi skulle trene så hadde jeg tennis sokker innenfor ragg sokkene. Og de som er vant til å fedes ute i kulden vet at ull skal være nærmest huden....det angret jeg på..for det tok ikke så lang tid før tæra minne begynte å bli bra kalde...men vi holdt nå ut og lex hadde nå en apport dirigering med 3, tre apporter og han valgte rett apport de to gangene vi prøvde.

Lex er ganske heit...og jeg sliter med å få lex til å legge på seg....med tanke på hvor mye jeg forer lex i forhold til aktivitet burde han faktisk være litt tjukkere en det han er....og lex sliter med å ta opp næring fra tørr for...så det blir å prøve seg frem...vi finner nok ett for som passer for lex en dag også,,,er jo nok å velge av der ute....

Nå skal kvelden nytes og tvn er undeholdninga...og hvis ikke øynene mine lurte meg så tror jeg at det var noe karamell pudding som bare venter på å bli spist opp :9

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer: