Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 28. januar 2010

Trenings fri.

Ut denne uka, merker at man trenger en pause, har trent i hele høst og hele jula, så på treinga i går kjente jeg at jeg dropper treninga, og det var ganske smart. For det var ganske mange inne i hallen og jeg veit jo hva jeg gjør når jeg blir usikker. Og etter konkuransen på søndag så trenger ikke lex en reprise på at fatter presser. Så jeg var vikar instruktør på treninga i går så lenge det varte.

I dag skal jeg ut å farte, og sola er fremme igjen...deillig når sola er fremme, man merker at lengselen etter våren blir sterkere og streker. Og jeg veit at når vi er i slutten av februar, så hjelper det veeeldig på, mars er jo vår mnd og den er ikke langt unna den heller.

Bruks gruppa har liggi nede siden november, og jeg merker at det er noe som mangler, søndagene er så utrolig tomme, så jeg har sendt mail til de jeg trener sammen med og spurt om de har lyst til å treffes på søndag. Mangler svar fra 1, de andre har hvert positive og kommer :) Klart er ett vist forbehold om vær, ikke noe artig å fryse seg igjenom treninga heller.

Gleder meg til å hilse på de igjen :) Så lenge siden sist :)

Gleder meg også til å trene, pusle med lex uten masse forstyrelser, for jeg skal lære inn lineføringa til lex på nytt og det greier jeg best når det ikke er ørten bikkjer rundt oss. Må få inn det grunnleggende først, så kan vi starte med forsyrrelsene. Håper været er snilt mot oss, og at vi får møtt hverandre igjen :) Er noe med det å komme seg ut, om man ikke ni trener på momenter så har man i allefall det sosiale :)

Morgen dagen er foreløpig blank, og det er greit....tenk at uka snart er over allerede....enkelte uker bare flakser avgårde. Og det er jo bra på ett vis også, da kommer våren fortere og man for trent litt spor også, ikke bare lp.

Nei, nå må jeg komme meg avgårde.

Ha en fin fin dag :)

Ingen kommentarer: