Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 24. januar 2010

Da er man ikke debutant lengre ;p

Tror jeg skal droppe å skrive noe annet en karakterene vi fikk, for konkuranse og vinner instinktet mitt har litt for stor plass, er litt tidlig å skrive noe mere nøytralt akkurtat nå :)

Aller først, er kjempe fornøyd med lex, han gjorde så godt han kunne under de forutsettnigene jeg har gitt ham. Veit ikke om jeg har sikkra for mye på fellesdekken , eller har gått for fort frem. Det finner man ut av. Men der reiste lex seg når det var 20 sekunder igjen av dekken. Han var usikker de siste 35 sek, og jeg mistenker at det er fordi jeg ikke har strekt belønninga langt nok. Rett å slett belønna for tidlig, og det hjalp ikke lex at jeg hadde nerver langt forbi huet.

Lineføringa ble som jeg kunne forvente, jeg går desverre med en annen hund når jeg går lineføring og frived fot. Jeg demper lex langt ned i.....

Momentene var kjempe bra.

Her er oversikten.

Tannvisning 8.5 (reiste seg fra sitten)
Fellesdekk 0
Lineføring 6.5 (snusa rimlig mye og hang igjen i lina noen steder)
Fv fot.. 6..på helt om og holdt havna lex på gal side.
Dekk fra holdt 9 skjev ned dekk
innkalling 9.5 skjev sitt (noe han har starte med de siste ukene)
Stå under masj 9. Støtte steg.
Hopp over hinder 8.5 tjustarta og var litt rask over.
Helhet er jeg litt usikker på (kritikk skjema ligger godt i bilen) men fikk 6.5 av berntsen og 8.5 av eriksen.

Er som skrevet kjempe fornøyd med lex. Nå er det "bare" å få rydda opp i huet mitt. Huske at jeg har en hund som er myk, og når jeg blir nervøs blir jeg hakket for hard.

Fikk 22 plass av 39 startende, 134,5 p med en null er vist bra ;) (setter ting i litt bedre lys men...22 plass....) Dette er det som skal være ute av huet i morra.

En deby er vist en deby av en grunn.....og jeg veit nå hva jeg må jobbe med.

Som fører og eier av lex er jeg fornøyd for det gikk som jeg kunne forvente. Viste om muligheten for at han reiste seg på fellesdekken og viste at 10 på lineføring ville vi aldri få. Han går bare korte perioder til 10 på trening. Synes karakterene jeg fikk av dommerne var rett karakter. Er også glad for at konkuranse delen av meg ikke kom før jeg var ferdig i ringen.

Nå er middagen ferdig, har ikke spist eller sovet på over ett døgn, så humøret stiger nok en del hakk etter det. Kanskje den sinnsyke hodepina blir borte også? ;9

Da veit dere hvordan debyen gikk. Ha en fortsatt fin søndag :)

3 kommentarer:

Lindha & Co sa...

Gratulerar till en jätte fin debut , de lovar gott inför framtiden :)All lycka till i fortsättningen , vi hejjar på er//Lindha, Mattias, Happy, Opal och Skrållan

Jimmy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jimmy sa...

Tusen takk, blir spennede å følge dere også :)