Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 10. januar 2010

Toscana tur i september :)

Som jeg tror jeg skrev forgje dagen, så skulle jeg til fatter å spise middag i går. Der kom noen flere en jeg trodde..barna til fatters samboer var der også med sine "halvdeler" av de som hadde det. Og der planla man tur til toscana.

Min far og hans samboer fyller 60 i år og det vil de feire med sine næremeste i toscana. Vi så på hus som vi hadde lyst til å bo i. Og fant ett som lå veldig bra til og så bra ut. Man kunne spise middag på ett slått...og det var vin smaking...blir ikke så mye smaking av vin for min del for jeg synes det smaker........ikke godt. Men middagen skal jeg altids klare å kose meg med.

For meg er dette faktisk ganske stort..for jeg har aldri hvert i det store utland..aldri satt mine føtter på ett fly. Og det kan være greit å ha noe annet en debyen i flateby hallen å tenke på. For jeg kjenner nervene og krisemaksimeringen er under veis. Jobber med å fortrenge det..og hva er da bedre enn å tenke på turn til toscana..hus med badebasseng osv.

Lurer på om jeg skal prøve å lære meg noe italiensk...sånn hoved settninger kanskje....en ting som er helt sikkert er at det bare er å begynne å spare. For det er knertebo cup i år også..den vil jeg også ha med meg.......feil. Den skal jeg ha med meg. Og jeg er tidlig ute og har 2 som kan passse lex..en som kan og en i reserve :9 Jeg er en som ikke liker å la ting blir overlatt til tilfeldighetene.

Nå skal jeg kose meg med tv...skiskyting og tour de ski. Lex ligger å slapper av i stolen ved siden av meg...og jeg tror lex har grensa si på ca -25...for da må han ikke løpe den vanlige runden meg gjør fort fra seg og løper til inngangs døre når vi er i rettning den. Vanlig vis så prøver lex å få en runde til.... Noe jeg syne er greit.

I morra er det mandag og trening på ullevål....så er det å være trenings koordinator på tirsdag..konkuranse trening onsdag og ullevål igjenpå torsdag. Da kan man si at uka er fylt opp :)
Tenk at det er 14 dager til lex og jeg debuteret i konk ringen....huff...prøver å tenke på toscana i stede jeg ;)

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer: