Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 25. januar 2010

Sol ute sol inne, sol i hjertet....

Sol i sinnet. Jeg våkna uthvilt i dag til solskinn...og gårsdagens negative vinkling var borte vekk. Jeg er så urolig glad i dag. Debyen er over, vi kom oss igjenom uten de store katastrofene. Vi landa på begge beina. Lex ga meg svar på ting som ikke har noe med den tekniske treninga å gjøre. Og sola skinner :)

Livet kan jo ikke bli bedre akkurat nå. Lex sover ut etter de siste dagers stress, jeg har mat nok til lex en stund frem over. Fikk lønna mi i dag, ikke at det bli så mye igjen når alle regninger er betalt. Veldig lite som blir igjen faktisk. Når jeg gikk i butikken for å handle mat i dag, hadde de masse bra tilbud. Og tilbud hjelper en med å holde mat budsjettet nede :)Unna meg til å med en sjokolade i dag!

Er utrolig hvordan anderledes livet ser ut etter å ha sovet en god natts søvn og man har mat i magen. Man kan senke skuldra...og jeg veit hva jeg må jobbe med :)

Tenk å få en slik start som detta på uka, er jo bare helt supert!

Ha en super duper dag...en super duper uke :) Jeg skal nyte denne dagen og denne følesen av å være så glad å se så lyst på livet som jeg gjør nå :):):)

2 kommentarer:

Skattejegeren sa...

En superduper uke til deg også Jimmy. Sjekk ut den nye tjenesten min på www.taptesmykker.no

Jimmy sa...

Takker, sjekka ut den nye tjenesten , veldig bra.. sikkert mange som ønsker hjelp til å finne smykker man har mista...:)