Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 22. januar 2010

Kvelden før kvelden før dagen.

For nå er det faktisk fredag, og jeg jobber for fult med å overbevise meg selv om at søndagen bare er en trening, en trening hvor det er veldig mange andre. Det er litt fordelen med at vi er mange på trening til vanlig, for det blir en del venting og slikt.

Har ikke planer om å skrive noe om hvordan den siste treninga gikk, den vi hadde i går. Er litt redd for å jinxe det, ja jeg er litt overtroisk, og de gangene jeg er sikker på at ting går bra, så skjer det stikk motsatte. Derfor sier jeg ingen ting om trening eller hvordan jeg tror det går.

Nervene derimot kunne jeg nok skrevet side opp og siden ned om, og konkuranse instinkte mitt som har ødlagt ting for meg mere en en gang. Som en sa på treninga..man må jo begynne ett sted. Og jeg må IKKE glemme at det er debyen til Lex og meg. Som Erlend sa...det eneste du med sikkerhet kan vite er at hunden kommer til å gjøre noe du aldri har regna med.

Kanskje jeg skal tenke at lex aldri kommer til å gå bra...for da vil ha gjøre det...he he he.

Kan bli spenende å se om jeg greier å holde hodet sånn nogenlunde kaldt, viktigste ar oppgaven jeg har på søndag er å ikke la nervene gå utover lex. Gjør vi noe feil så dør ingen av oss. (håper jeg)

Har en mistanke om at det ikke blir så så mye søvn fra lørdag til søndag...noe med å ta det som det kommer. Der har jeg en stooor oppgave. For jeg tar det alt på forskudd..jeg liker å vite hva jeg har å forholde meg til. Mellom ting aner jeg ikke hva er..hører andre prate om det men....

I morra skal jeg på møte med noen som skal hjelpe meg med å gjøre firma mitt litt mere synlig. Blir spennede å se hva som kommer ut av det møte, og det blir koslig å hilse på gode venner igjen. Før det bærer av gårde til flateby hallen og riging...(skrives vel slik)

Nei, nå er det på tide å ta kvelden :) Go natt :)

Ingen kommentarer: