Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 6. januar 2010

Oppturer i kulda, varmer :)

For i dag fikk jeg hele to deilige oppturer. Den ene er hemlig, men det er nå noen papirer med mitt navn på, det har stått noen andre sitt navn der før. Er kjempe takknemlig for at jeg fikk sjangsen til å drøye med ting så lenge før det ble mitt. Noe jeg setter stor pris på :) (nei det er ikke no nytt sted å bo ;))

Den andre oppturen fikk jeg der jeg ikke hadde venta å få det...for jeg grua meg seriøst til treninga i dag siden det var så kaldt. Men jeg må jo dra..sitter i lp komiteen og da må man nesten dukke opp.

Jeg angrer ikke ett sek på at jeg dro, vi var vel totalt 5 stk som møtte opp, vi hadde god plass og hallen for oss selv. Lex gikk generelt veldig bra..hadde på seg dekken under hele treninga...og vi holdt oss gode og varmen begge to. Kunne trene uten hansker og svetta faktisk på beina. Men nå skal dere få høre om en postitv flauhet.....

Etter å ha kjørt noen øvelser så fikk vi ta opp en ting vi sleit med, alene med Stein. Jeg har jobba vettet av meg med å få lex til å stå på komando, på aavstand, han går altid mot meg...så inne i hallen før jeg ba stein om hjelp,...kasta jeg kongen over hodet til lex når han stod. Så jeg skal vise stein og blir bare stående å måpe...lex beveger seg kun får å komme i stå stilling...jeg står med haka på 5 knapp hull...vi prøver flere avstander og lex står som en påle være gang. Så sier jeg til stein at stå vedsiden av meg gjør lex garantert ikke..å jo da..i dag skulle lex drite ut fattern. Men når det er den måten å drite seg ut på...da går det bra. Sa til stein at nå er jeg flau...stein bare sa at dette er typisk. Og fikk til slutt noen tips om hopp over hinder hvor lex tjustarter....så da skal vi bevist gjøre oss det :)

En fin dag tross kulde, og lexe gutten som får fattern til å se ut som han har ramla ned fra månen med haka på 3 knapp hull,.... er gutten til fatter det ;)

Ha en fin aften..kle godt på deg skal du utendørs :)

Ps lex har noen tanker om kulda..

http://www.lexgutten.blogspot.com/

Ingen kommentarer: