Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 19. januar 2010

Hmmm, hva slags overskrift skal man ha på dette innlegget?

I dag er det tirsdag..og debyen næremer seg med stormskritt...å det prøver jeg å fortrenge. Og siden jeg har gitt meg selv treings forbud...så kan man si jeg er litt rastløs. Jeg greier jo ikke å ikke trene noe som helst. Men det er bare små ting det trenes på. Som å komme inn til meg med gjenstand, tørre å dra i filla mens jeg står oppreist... lex drar i filla når jeg sitter..men når jeg står er det ikke så intressant.

Det har ramla inn noen førspørsler også, det gjelder firma mitt. Vi får se hvor mange av dem det blir noe av. En av dem har det blitt noe av. De andre er litt sånn på vent. Men å bare ha fått de forespørsla jeg har fått etter å ha hvert i business etter en uke syne jeg er bra. Regna med at det ville ta ganske lang tid før jeg ville høre noe som helst.

Det er dog veldig stille når det gjelder bronsemerke kurset jeg skal ha i follobruks...nå har ikke det kurset liggi så lenge ute heller..ble vel lagt ut onsdag forgje uke. Er en som er på meldt. og det er en jeg kjenner som jeg er ganske sikker på at vil greie bronsemerket uten problemer :)

Tålmodighet er noe jeg ikke har mye av, og jeg kunne ønske det gikk an å kjøpe seg det inni mellom. Vet at ting tar tid når man starter for seg selv, speielt når man er ukjent. Så man får bare ha fokus på det som skjer i dag og ta morgen dagen i morra ;)

Nå skal jeg lage meg noe middag..så du får ha en fin tirsdags kveld og som de sa i "gamle dager" Go middag :)

Ps lex har blogga http://www.lexgutten.blogspot.com/

Ingen kommentarer: