Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 5. januar 2010

Pc nesten i veggen....

For i går kveld etter å ha prata med noen som også har meldt seg på til folloutsillinga, så skulle jeg sjekke om jeg var påmeldt. Fordi den jeg prata med hadde fått beskjed om at hunden alt var på meldt. Og da starta haraballet...for det første så påstod den siden og registre jeg var inne på at Lex ikke var registrert, og jeg satt å gravde i papirer for å får rikig reg og det hele i desember. Og i går påstode de altså at lex ikke var registrert Jeg ble litt frustret og prøvde å reg på nytt..og fikk nok en gang beskjed om at hundens reg nr ikke var i registret. Det var da man kan si at min hardisk begynte å gå varm. Så etter mye knøling og surr...så var lex brått reg med to forskjellige reg nr...og jeg hadde fortsatt ikke noe svar på om jeg var registrert som på meldt. Dette var sent på kvelden så jeg fant ut at jeg skulle prøve å sende sms til kontakt personen dagen etter....og la ut min frustrasjon på facebok og der kom det en mail adr :)

Jeg skrev den i all hast, og håpet at jeg ville få svar dagen etter...så lenge måtte jeg ikke vente...for bare ett par min etter på så fikk jeg mail om at vi var påmeldt på lex og meg i lydighet. Det var litt deilig kan man si...for jeg er en som ikke får sove når jeg venter på slike viktige svar. Så jeg sov godt i natt:) Takk for hjelpen til den som ga meg mail adr og til den som svarte på mailen :)

Nå sitter jeg å gruer meg litt til kl 20...for da skal jeg, ut å være koordinator på 20 treninga, og her hos meg er det -12.... Skal innrømme at jeg lurer på hvor mange som kommer....en har meldt sin ankomst..og jeg drar uansett...jeg må det. På fredag er det spådd -21 så jeg på yr..godt jeg ikke skal noe ute da. Annet en å sørge for at lex får bevegd litt på kroppen.

Lurer på om jeg skal ha med lex...har på kupevarmer i bilen, den har stått på siden i går kveld..så bilen er ikke så iskald inni...regner med at det går bra hvis jeg har på lex dekken. Tenker mye på hoftene hans og hd... Den ene shefern jeg hadde...den hadde svak grad hd...og den fikk store problemer med bakbeina etter å ha liggi timer i kald bil.... Den gangen viste jeg ikke bedre....nå gjør jeg det. Hvis jeg lufter lex godt...sørger for at han har varmen i kroppen og holder han varm i bilen og avslutter akkurat kl 21..så skulle det gå. For alt jeg veit er det ikke sikkert det kommer så mange så da blir han ikke liggende i bilen så lenge....kan legge ett teppe over buret hans også da holder han varmen bedre....

Det er en annen trening jeg tenker på med gru også...treninga i follohallen i morra...selv om vi trener inne i en hall er det ikke dermed sagt at det er varmt...jeg har frysi der mer en 1 kveld. Og der blir i allefall hundene liggende lengre en 1 t....vi får dra å se det ann...

Overskriften antyder at pc min nesten gikk i veggen..og det er nære på ganske ofte...for den henger seg opp og jeg får stadig mld om at siden ikke responderer..sier jeg selv at den ikke responderer når du har tasta på den og den ikke vil lukke seg. selv om du taster på lukk, x antall ganger...og det er altid windows som sliter med kontakt og hurtighet... Og den henger seg jo altid opp når det er noe viktig jeg skal på nett..som svare på mail osv.

Nå er firma mitt registret i brønnøysund også..nå har jeg fått mitt eget org nr. Fått svar fra alle off kontoret jeg må ha svar fra...så nå er alt heeelt klart :)

Jaja...nå er det ikke så mange timene til jeg skal ut å koordinere....varme klær er funnet frem og vi får håpe at man klarer å holde seg varm. Har til å med satt på varmen på sover rommet...er r siden sist jeg satte på varmen der inne....håper tempraturen på fredag ikke blir -21......for da snakker vi VIRKELIG KALDT....

Nei..skal jeg lage meg noe middag...forberede meg mentalt til å tenke at det ikke er kaldt..kanskje jeg klarer å lure hjerne til å tro at det ikke så kaldt...de sier jo at tro kan flytte fjell ;)

Ha en fin inne aften uten pc problemer :)

Ingen kommentarer: