Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 7. april 2008

Vondt i huet...

Tror helgens "strabaser" har satt sine spor...merka det i går kveld.... varm i ansiktet...Deilig å komme ut i den kjølige lufta. Har følesen av at hjernen min prøver å komme seg ut gjenom panna og nesa. Forskjøla tror jeg det kalles. Håper det går fort over for i morra skal jeg og lex kjøre tog til oslo. Også er det trening på kvelden...jeg må bli bra til i morra. Takk å lov så er dyra mindre aktive i dag også. De sover mye. Tror det har hvert en begivenhets rik helg for oss alle. Nå kryper jeg under dyna.. Gla det ikke ble tur til momarken i dag. Tror den turen ville blitt plagsom... Paracet og dyne her kommer jeg!!!!

Ingen kommentarer: