Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 21. april 2008

God Morgen....

Det er så godt å våkne opp til sky fri himmel, jeg blir i godt humør mye raskere på dager som denne, en de dagene det er dårlig vær. Er morra gretten så det holder. Jeg er den type menneske som bør minst 30-60 min for meg selv om morran. Men i dag så ønska jeg lex som våkna 8.10 god morgen. Og det til tross for at han vekte meg. For jeg pleier vanlig vis å bare mumle og be bikkjene holde avstand når jeg våkner.

I dag skal dagen brukes til å kose seg på verandan og rusle en liten runde. Det er varmt og ingen av dyra ser ut til å like varmen noe særlig.... det gjør ikke jeg heller. Men jeg klager IKKE. Det er helt herlig ute.

Lex ligger nå ved mine ben å slapp ut litt avgass...puuuuuiiiiii...det lukta ikke godt for å si det pent.

Nei, kanke sitte inne i dette været...ha en nydelig dag!

Ingen kommentarer: