Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 6. april 2008

Sporkurs del 2

I dag har det regna veldig og vi ble alle våte. Lex ble sendt på "ferie" hos pappa og har kost seg sammen med dem. De har kjørt litt bil, besøk jobben til min fars samboer og de skrøyt lex opp i skyene. Han hadde oppført seg eksemplarisk. Det liker man å høre. Caro har takk å lov aldri brydd seg omm det regner eller snør. Det å være ute å gjøre noe er morro. det ser jeg at jeg må lære lex. Det første sporet gikk veldig bra...det andre gikk rett i.....fordi jeg som fører ikke huska helt hvor jeg hadde gått..og ødla alt for caro. Takk å lov så greide jeg å få en velykka avsluttning på sporet. Så var det pause...jeg var heldig som bodde 5 mins kjøring fra stedet vi hadde kurset, for jeg hadde følesen av å ha mere vann i skoa enn det som var i skogen og myrene rundt. Etter å ha fått skifta var det lunsj og Ronny fikk liv i bålet til tross for at det bøtta ned med sludd. Jeg er imponert! (det tok litt tid og han måtte hente noe hjelp fra bilen med det bryr vi oss ikke noe om) Så var det siste sporet og jeg som fører fant meg en gate å gå sporte slik at jeg viste 100% sikkert hvor sporet gikk. Lang lina lå klar bare til å kobbles på. Caro gikk i ett rolig fokusert tempo...og han var litt ute av sporet inni mellom men kom seg raskt inn igjen. Veldig bra avsluttning... En våt dag, men en lærerik dag. Glad jeg gjorde den feilen jeg gjorde mens jeg var på kurset slik at jeg fikk retta det opp. Nå er jeg sliten..og fornøyd. Onsdag så skal caro og jeg prøve oss på et spor på egenhånd. Dette må vi holde ved like.

1 kommentar:

PerS sa...

Ser ut som dere har hatt en fin helg. Og det beste med å være ute i dårlig vær, er jo at det er så herlig å komme inn igjen. Stå på alle tre