Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 24. april 2008

Æsj..... og litt flaks.

Dagen i da starta bra med at det var kommet inn penger på en konto som har hvert VELDIG tom i ca en uke. Det var deilig. Dagen var fin til jeg skulle trene lydighet med lex...sitt å bli...og kasta ut gobit...må fysisk holde igjen lex...og han skjøner det til slutt... Så da topper jeg hele den bra jobben med å TRÅKKE PÅ lex når jeg stiller meg inntil igjen... Gjett om jeg banna...for da ville IKKE lex sitt når jeg sa bli...da løpe vi så langt unna mine bein vi greide. Så da var det frem med gobiten...gi gobit når han bare satt vedsiden av meg..., så forsiktig bli..litt unna...så masse ros. imorrra må jeg begynne på nytt.

Så var det caro og spor......mfh...la vinkel og lot det ligge i ca 40 min. Caro snuser på sporet..å tisser...å snuser litt igjen og tisser igjen....MFH!!!!!!!!! Jeg drar han ut av sporet....og får han til å gå på vinkelen i stedet. Og vi finner slutt gjenstanden. Så neste spor...der sitter en hannhund som caro synes er kul...for den vil slåss. Hunden går, jeg kobler om til langline..og skal gå spor...caro sitter å ser på meg...går vinkel..og stopper å tisser igjen!! Da var far så sint at han tok caro ut av sporet. Og vi tar ett nytt spor, rett etter det jeg fjernan fra. Og det tok han vedig bra.

Så flaksen.... Jeg setter meg i bilen...kjører ca 50 m, forbi noen som var ute å gikk tur...snur bilen...og skimter noe i veibanen som så små kjent ut...stopper å går ut... Se der lå mobilen min gitt!!!!! Godt dagen endte med noe positivt også :)

Og dessuten..så kjenner jeg en med metaldetektor...bra med kontaker ;)

Ingen kommentarer: