Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 18. april 2008

Caro overrasker...

I går var det spor trening, og det første sporet ble gått uten vinkel, caro vingla litt i sporet pga vinden. Men han gikk ett greit spor. Neste spor la jeg inn en vinkel.....og han gikk vinkelen som han skulle hvert limt fast til en trikkeskinne. Han fulgte vinkelen 2 m så tok han sirkelen for å sjekke at han gikk sporet rett. Nå kan jeg legge lengre spor og med vinkler :) Er kjempe glad. Det var to andre på treninga i går, og det var gøy å få se hvordan andre raser går spor også. Vi skal trene på ett nytt sted om en uke..blir spennede å se hva slags spor trerreng de har der. Lex fikk utforske skogen litt aleine. Caro virker litt sliten, godt vi ikke har planlagt noe i dag. Lex sov til 8.15.. dette blir bra. I helgen skal jeg være fig på funksjons analyse, så lex skal på ny "ferie" til pappa og eva. Regner ikke med at det blir noen innlegg igjen før senest søndag kveld. Har ikke hvert fig på lenge så det blir spennede å se om/hvor mange brølere jeg gjør... Ha en fin dag i solen

Ingen kommentarer: