Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 14. april 2008

Lex og hest.

I dag var vi på momarken igjen... Lex imponerer...han ville ikke ut av bilen sist vi var der..nå ville han ut av bilen med engang. Han gikk t o m mot hestene. Han var så opptatt av hestene atn glemte å tisse. (han måtte to turer ut av bilen og langt unna hestene før han kunne tisse) Tilbake til lex og tilnærmingen av hestene.. han gikk ikke helt inntil i starten...han busta litt mellom skulder bladene... Men ingen knurring eller kjempe bue unna hestene.Han gikk ikke helt ved siden av innhegninga, ca 2 m unna. Det endte med at lex innviterte en varmblodstraver til å leke... Det synes jeg er ganske innponerende...hesten er vel 20 ganger større en lex om ikke mere...og den inviterte lex til lek. For denne hesten var nysgjerrig på hva lex var for noe og var rolig... på det nærmeste var lex 70 cm unna hesten...-og 40 cm fra strøm gjerde... Strøm gjerde var også grunnen til at lex ikke fikk komme næremere... Er så dumt å bli straffa med strøm fordi man er nysgjerrig og vil snuse på noe kjempe stort... (det synes nå i allefall jeg) Må si hesten imponerte meg litt også..for den ville fortsatt snuse på den lille rare greia som bjeffa og kasta seg rundt rundt.. En veldig fin dag på momarken.. imorra blir det ny bytur og så skal vi starte på valpekurs i follobrukshund klubb. Da har jeg nok en sliten lex i morra og onsdag tenker jeg... (ps..den jeg halp på momarken m hund, var kjempe flink idag...) En perfekt dag :)

Ingen kommentarer: