Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 20. april 2008

Anka vant igjen...

En ny grattis sendes herved til anka som vant dressur med trygve traver. Kjempe morro, men det som er enda morsomere er at walter...hennes 10 år gamle sønn...(tror det er 10) ble nr 2 på trav løp i dag. Han slo mora si. Bra jobba walter. Ta en titt på siden til anka og dyra hennes. Det er verdt en titt. Ak (anka) er ei jente jeg ble kjent med på vgs. Hu er ei sprø dame som har ett hjerte av gull.


Grattis til Fancy
Ikke før får jeg sms av anka så kommer det en ny, lex sin mamma, Fancy tok 3 plassen i rundering, i apellklassen og med opprykk till lägre klass. Sted: årgjeng, sverige. Grattis til dere også. Vil dere vite mere om fancy, og kennel knertebo gå inn på linken til knertebo kennel, og les på nyheter/oppdateringer.


Mens vi..
Idag har gått tur i skogen sammen med pappa og Eva. Vi var i skogen fra 11-13.30. Vi tok en pause i skogen hvor vi spiste mat og koste oss i sola. Og jeg har nå to dyr som ligger rett ut og sover. Jeg sovna ut i solstolen min idag selv. Og det mens middagen stod i ovnen....våkan takk og lov før maten ble brent ;)

Ta gjerne en titt på linkene jeg har lagt til nederst til høyre. Mange bra linker som er verdt en liten titt.

Ha en fortsatt fin, strålende søndag :)

Ingen kommentarer: