Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 5. april 2008

Sporkurs

Nå er vi på sporkurs. Caro og jeg går spor..lex passer på bilen og når caro har pause..vel da er lex ute og sosialiseres. Caro har gått en del "gobit"spor noe som har resultert i masse stress. Sporkurset holdes av Ronny Vestli og han introduserete meg for en ny måte å trene spor på. Spontan spor... Dvs at du legger ut et spor, og fører hunden på skrå mot sporet (samme som spor oppsøk) og lar hunden prøve å finne ut av dette på egen hånd. Du som fører er passiv. Første sporet så skjønte caro lite, han snuste...venta på respons fra meg...og prøver seg frem. Så får han ferten av kongen og han blir belønna. 2 sporet så ern mere ut på å søke...og går faktisk spor på ett par m. Så spor 3..hvor han går 20 m spor så å si midt i spor gata. GJETT OM FAR VAR STOLT!!!!! Og kjempe glad, etter alt slite med gobit spor så forventa jeg store problemer. Men de ute ble. Spor 4...starta rett på...noe ute på sidene..matfar tryner, mister lina.. og desverre så finner caro kongen ved hjelp av over vær... Så i morra så blir det å gå kortere spor m spor line. Og jeg kommer til å holden mere igjen...får han ned i spor gata. Ikke la han få løsning på å gå overvær. Gleder meg til i morra..håper bare regnet holder seg unna. I morra skal min pappa og han samboer passe lex. (det ble litt mye flying opp og ned i bilen) Skriver mere i morra. Jeg er utslitt, kunne ønske dyra var mere slitne også... ;) Natta.

Ingen kommentarer: