Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 8. april 2008

Lex på toget.

I dag har lex kjørt tog til oslo, det var veldig skummelt så det skal vi gjøre flere ganger. Hadde med pølse, tror det holdt akkurat til tog turen. For han la seg til slutt ned ved bena mine...roet seg ned.Vi kommer oss inn til oslo, og lex er veldig skepisk. Da fant jeg ut at jeg hadde for lite pølser. Her var det mange lyder og masse rare ting som bråker og beveger seg...så vi tar en tur til oslo neste uke å vi. Jeg var smart nok til å avtale at vi skulle sitte på med pappa hjem fra oslo slik at det ikke ble for mye for en tydlig sliten lex. Tror han har hodet fult av mange inntryk. Lex orker nok ikke noe trening i dag, så det at valperkurset er flytta en uke passer bra. Caro får meg helt for seg selv på trening i dag. Tror det blir en rolig lex imorra, dessuten, skal lex vaksineres imorra. Og er formen til caro bra og ikke minst været så blir det spor i morra. Hvis ikke går vi spor på torsdag. Nå er middagen ferdig...!

Ingen kommentarer: