Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 10. april 2008

En rolig dag.

Dagen i dag vil være en rolig en. Caro er ikke i form, han legger seg ned, han ville ikke være med lex og meg ut. Lex trenger også dager med ro og hvile. Han får jo ro de andre dagene også, men han trenger også dager hvor vi er hjemme og det ikke skjer så mye. Vil følge med på caro i dag, han skal dusjes med spes shampo 1 gang i uke pga alergi. Han går fast på kortizon og nesten fast på keflex, dette mot betennelser i huden. Caro har hatt flere uker hvor han har hvert i kjempe form, og den gode perioden har vart en stund lengre en jeg hadde regna med. Ingenting er bedre en det. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har caro....treniga med caro på tirsdag var en vond trening...du så at han hadde kjempe lyst til å trene, ha det morro, ha meg helt for seg selv. Men kroppen hang ikke med...det er utrolig vondt å se som eier. Spor kurset tok nok mere på en jeg regna med. Han var i så fin form på kurset...jeg så han var litt små slapp torsdag før kurset, så vi tok det rolig fredag. Vel slik er det å ha alergi hund, desverre. Jeg som eier kan bare sørge for at caro har det best mulig og at de dårlige periodene blir kortest mulig. Har en veldig god dialog med vetrinær ang caro. Vi er enige om kvalitet og IKKE kvantitet. Når periodene hvor han er dårlig er lengre en de gode, (og selvfølgelig...den dagen den dårlige perioden er slik at caros livsgnist ikke finnes lengre) så få han slippe. Håper jeg har caro lenge enda og at den gode perioden han har hatt nå, det blir det mange flere av, og de varer lenge. At de dårlige periodene...er korte og ikke vonde for gutten min..... Som skrevet, håper jeg har han hos meg lenge enda, men ikke til en vær pris... Håper caro kommer seg raskt og jeg kan gå ett spor med han igjen snart, for det syntes han var gøy.

Ingen kommentarer: