Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 19. april 2008

De hjertligste gratulasjoner sendes herved til...

Anne Marit Traaholt som nå er blitt dommerelev i lydighet...Gattis, grattis. (eier av knertebo) Dette blir moro :)

Så en kjempe grattis til Anka, Anne katrine Eikrem som vant trail med hesten sin trygve i dag på momarken...gartis,gratis. Imorra så stiller hu med trygve traver i dressur, og guttungen hennes skal kjøre løpe med den andre hesten, leiv vidar. Gutten heter Walter. Ønsker dem lykke til i morra...vil forteller dere hvordan det har gått så fort jeg får resultatene.

Jeg greide meg gjenom dagen som fig, uten de aller største tabbene. Og er nå dø slien og klar for senga mi. Takk å lov virker dyra slitne også.

Ps, må fortelle om turen jeg hadde med trygve travhest (for en stund tibake)...veit ikke hvor mange som greier å tryne sammen med en traver ute på tur...jeg greide det. Detaljer kaommer senere. Har ridd en tur etter det...da holdt vi oss på beina... :) Forteller mer en annen gang. Natta.

Ps 2...grattis per med van...wish it was me ;)

Ingen kommentarer: