Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 25. april 2008

Kos i stolen....

Satte meg ut i god stolen...en slik hvor du lener deg bakover og du får støtte under beina... jeg må inn en liten tur...og se hva jeg fant i sol stolen min.... tror lex fant ut hvor god den var også....Det som forundrer meg er hvordan han greide å kommer opp...for den nederste delen er bevegelig.....og lex skulle ha tryna ned av stolen.. Han gjorde det på vei ned av stolen... Så hvordan han kom opp er ett lite mysterie... (vet at han hoppa opp, men hvordan greide han det uten å tryne ned igjen...)

Ingen kommentarer: