Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 2. april 2008

Tirsdags treninga v ski ishall...

På tirsdager trener jeg lydighet med follobrukshund klubb, og i går var jeg på 1 treninga etter at jeg fikk lex. Jeg dro ditt en time før jeg pleier for å miljø trene lex. Og i går lå han ikke innerst i buret, han skalv litt men han kom fortere ut av bilen. Vel ute var det masse bust men ingen knurring. Han så på alle hundene, fikk hilse på en snill kelpi tispe som lekte litt med han. Han fikk også hilse på masse mennesker som hadde gobiter og var veldig rolige. Lot lex styre det. Etter ca 30 min var lex klar for bilen igjen. Da var han sliten. Trente llydighet med han også. Kontakt og lineføring. Så er det caro som skal trene.... Caro var kjempe flink i går. Han utagerte ikke en gang... Han satt med kontakt så å si hele tiden. Ble liggende på felles dekken, ble sittende med litt hjelp fra meg på tannvisning. Det er gøy å trene med caro når han er i form. Hadde en kjempe fin trening i går. Så snart han har tannvisninga inne, og jeg ser at`n blir liggende på fellesdekken skal jeg ta mot til meg å starte i lydighet. Det går nok i dass men den som ikke våger ikke vinner. Ser at treninga har tatt på caro. Han er litt grinete og "knurrer" fortere mot lex en ellers. Mulig det blir bedre utover dagen. I dag er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre...enten blir det en kjøre tur, eller så blir det slappe av dag. Imorra er det spådd pent vær..da skal vi ut i skogen. Gla i dyra mine, og utrolig stolt av at jeg eier dem...(he he he he he) Caro var helt fantastisk i går...bevis på at de flere hundre trenings timene med han virker. Man må bare bite tenna sammen å holde ut. Man får betalt til slutt. Ha en fin dag folkens.

Ingen kommentarer: