Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 26. mai 2008

Trysil fjellet roper...

Og da er det bare å svare: Her kommer vi! Pappan min og samboern har en hytte i trysil. Den pleier jeg vanligvis å besøke i pinsen..men med snø rekord og tidlig pinse ble turen utsatt. Nå hører jeg fjellet rope på oss, så da må vi bare dra da. Regner med at det fortsatt er noe snø igjen, men å kjøre inn til hytta skal gå bra. Gleder meg, der er det ikke strøm, (har solcelle så jeg kan lade opp mobilen) . Det er tv der, men den skal få stå i fred. Skal ta med meg noen bøker og bare kose meg. Gå turer...hvile...prøve å gå spor med caro...og lex...å kose meg.

Det er noe med det å dra på hytta, en hytte hvor man må tenne sterinlys og te- lys, hente vann ute..., fyre i ovnen...stå opp når man vil, sove når man vil.. lex vil nok styre noe av rytmen...men det er enklere å lufte hund der... det er ingen hytter i nærheten...ca 100 m til næremeste hytte. Og på denne tiden er det ikke så mange der oppe. Så når man våkner er det bare å sette hundene i langline..., og ønsker man det...legge seg litt ned på igjen...

Nei, kanke si noe annet enn at jeg gleder meg...så det vil nok ta noen dager før det kommer nye innlegg på bloggen.

Ha en fantastisk uke...skal sende dere varme gode tanker fra fjellet.

Ingen kommentarer: