Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 9. mai 2008

Er det noen der ute?

Jeg vet jo at det er noen der ute...vet også at det er noen som titter innom bloggen min. Noe jeg synes er veldig koslig. Men hvem er du som titter innom bloggen? Jeg er så utrolig nysgjerrig... og hvis du har lyst må du gjerne legge igjen en hilsen i gjesteboka som du finner helt nederst på bloggen, på høyre side. Jeg synes det er så koslig med hilsner å sånn. Eller komentere innleggene. Dere er vel som meg, titter innom bloggene, leser det som er nytt og flytter deg vidre på det store internettet... he he he he.

I dag fant lex ut at vannkanten ikke altid er så solid at den holder deg trygt UTE av vannet. Går tur rundt ett tjern, og den har en kant av flytende mose, ca myr... og gjett hvem som plutselig stod med hele forparten i vann..jo lex... Og dette gjorde han flere ganger. Gla han var i bånd slik at jeg fikk dratt han opp... Første gangen. Når jeg så at han greide å komme seg opp selv, passa jeg på at han holdt hodet over vann, så greide han resten selv. Lex synes gjørme bad, orntlig gjørme bad er helt konge ;) Men det å dusje av gjørma når vi kommer hjem er ikke så gøy. Så i følge lex skal gjørma forbli i pelsen. Jeg prøvde å forklare lex at når man tar gjørme bad på spa steder, hvor man faktisk betaler en del penger så dusjer man gjørma av seg. Det øre hørte ikke lex på, han kjempa seg ut av dusjen. Men hva er skarve 20 kg, mot caros 44 kg..ingen ting. Så lex ble dusja..han synes nok det var ok, for det var ikke noe hale mellom beina...han stod helt stille og lot meg dusje han. Og når vi var ferdig spant han ut av dusjen. Stakkars Caro som må dusjes med shampo osv, ble stående igjen. Men caro veit at i dusjen, selv om den er helt pyton...så er det der man får gobitene..og etter på...tørka med hånkle :) Det er toppers.

Må le litt, for lex spandt av gårde i stua, og sklir på gulvet..greier ikke stoppe, og stopper i dører og treskler. Hørte ett pip, titter..lex kommer som en rakett..og du ser atn pøver å beregne bremse lengden...probemet er bare at han tenker for lenge. Men han greide det til slutt. Løper, stopper, sladder og med et forsiktig dunk, stopper han i døra eller terskelen til verandan. Så får han selskap av caro som løper rundt å rister seg og bjeffer. Det var ganske bra liv i dem etter dusjen. For mye liv. Vel når jeg satt meg ned for å spise....og begge ville komme bort. Da knurra jeg..og vips jeg får matro, og hundene legger seg ned og hviler. Kan`ke bli bedre en det ;9

Ha en fin pinse folkens :) Hilsen oss, caro, lex og meg.

Ingen kommentarer: