Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 8. mai 2008

Lex har fått bytteforsvar...

I går herja bikkjene som vanlig, vel nesten som vanlig. For denne gangen når caro kom å skulle ta fra Lex leka han hadde. Da kom det ett knurr fra lex som fikk meg til å skvette. Lex fortalte med hele seg og valpe knurre sitt,(som denne gangen var mye dypere en vanlig) at denne leka kunne caro bare glemme å ta. Og caro til min forundring vika..han lot lex beholde leka... Greit siden lex hadde leka først, men hvis lex begynner å knurre på caro når caro har lekene først..håper jeg caro sier i fra. Tror nok caro gjør det, for caro er ingen push over.

I dag så skal livet nytes ute i solen, oppvaskmaskinen og vaskemaskinen skal få lov til å jobbe. For i går var det....hva heter nå det ordet igjen..... jo dugnad... Sånn før 17 mai. Derfor fortjener jeg hvile idag. Og spor treninga ble avlyst..ganske greit for caro tåler svært dårlig varme. Lex ser ut til å takle varmen noe bedere. Nei, kanke sitte her å skrive. Må få på vaske maskinen og få i meg frokost. Av en eller annen grunn så får altid hundene mat før meg...

Ha en nydlig dag folkens, husk vann til hundene, og is mv til dere selv ;)

Ingen kommentarer: