Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 11. mai 2008

Kjærlighet å sånn...

I går rota jeg meg ned til østfold, det skulle være sånn bruksdag i en hundeskole jeg kjenner. Jeg drar ned, hilser på gamle kjente. (Lex får lov til å sosialisere seg litt.)

Det som var litt morro, var en gutt og en jente som, enten er de på vei til å bli ett par...eller så er de bare hodesups forelska...men er usikker på om den andre er det også. (forelska i seg) Flørtinga som kommer mest fra hannen...ops, mannen av de to, er ikke til å ta feil av. Han svirrer rundt henne som en flue...passer på at han blir lagt merke til, men er ikke for nær gående. Tar henne forsiktig på armen, smiler og ler og er veldig sjarmerende. Og de rundt dem er nesten bare luft. Og jenta, vel hu greier ikke holde seg unna. Hu svare med å smile, se søt ut.. le av det han sier. Han kan nesten viske navnet hennes i en haug av mennesker som prater og hun responderer med å komme med en gang. Og kan ikke holde seg unna, er gald for å få lov til å komme helt bort til han..ha en grunn til å komme bort.(tenk om bikkjene mine var like lydehøre, forelska i meg...da hadde jeg hatt en kjempe innkalling)

Jeg hadde mest lyst til å gratulere dem i går, erte dem litt. Men det at de stadig forsvant bak biler o.l fortalte meg at de ikke ville bli lagt merke til. Men der har jeg en nyhet...kjærlighet...den kan man ikke unngå å se. Ønsker de av hele mitt hjerte lykke til, håper det blir de to.

Merka når jeg kjørte hjemover...det er langt fra nedi østfold til her hjemme, så du får tid til å tenke litt...på kjærlighet å sånn. Og det jeg tenkte...nei, kjente var at jeg savner kjærligheten også, ja jeg har bikkjene mine...men det er ikke den type kjærlighet jeg trenger...øhhhh feil, savner. Jeg savner en jente å dele livet med..kjenne på nyforelskelsen..( jeg savner dog ikke tvilen og usikkerheten...blir det oss to.... er hu intressert... Osv). Men forelska følesen, den når alt svever på en sky...den er deilig den.. Lurer på om jeg får oppleve den flere ganger.. Ser dårlig ut... Jeg er litt usikker på hva jeg gjør galt. Ikke jakter jeg på damer lengre... Av en eller annen grunn er de jeg er intresset i ikke intressert i meg... jaja, en av kjærligheten og livets mysterier.

Når man er på søken etter kjærlighet...er det noen ganger irriternde å se andre lykkes der en mislykkes selv. (jeg greide å ønske de lykke til, tiltross får en svak grønnfarge i trynet) Så våren kan være en plage for andre en alergikere også..de som er alene og ønsker noen å dele livet med...da må våren være ett mareritt. godt de nyforelska sjelden registrerer de som er rundt dem. Slik at de ikke ser de med ett lettere grønnskjær i ansiktet.

Ha en fantstisk vårdag, og de som har noen å dele den med...nyt den.

1 kommentar:

Anonym sa...

dette gjorde litt vodt å lese:'( for du er en heeeeelt fantastisk fyr å du fortjener mye mer en dette... lykke til med kjärligheten videre i livet... stooor klem